Forum Hotel Spotter

Hotele, promocje, programy lojalnościowe.
Teraz jest 20 lip 2019, o 07:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 kwi 2017, o 10:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 19:40
Posty: 403
Lokalizacja: WAW
Obrazek

>>> LINK DO PROMOCJI

Warunki oferty:
1. Ogólne warunki użytkowania programu Le Club AccorHotels obowiązują w odniesieniu do tej oferty.
2. Aby skorzystać z tej oferty, członek programu lojalnościowego Le Club AccorHotels musi obowiązkowo zapisać się do udziału w ofercie (w okresie od 25.04.2017 do 23.05.2017), klikając powyższy przycisk „ZALOGUJ SIĘ”, a następnie postępując zgodnie z instrukcjami.
3. Oferta jest ważna tylko raz dla każdego członka programu na 3 pobyty liczące co najmniej po 2 noclegi, w okresie obowiązywania oferty. Pobyty muszą zostać zarezerwowane w okresie od 25.04.2017 do 23.05.2017 i wykorzystane od 09.05.2017 do 03.09.2017 w hotelach uczestniczących w programie Le Club AccorHotels (Sofitel, MGallery, Pullman, Grand Mercure, The Sebel, Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio, ibis, ibis Styles i Adagio Access). Oferta umożliwia członkom programu Le Club AccorHotels otrzymanie maksymalnie 6000 punktów Rewards: 500 punktów Rewards po pierwszym pobycie, 2500 punktów Rewards po drugim pobycie i 3000 punktów Rewards po trzecim pobycie. Premia w postaci punktów Rewards stanowi uzupełnienie punktów Rewards i punktów Status zdobywanych normalnie przez członka programu za pobyt kwalifikowany zgodnie z ogólnymi warunkami programu Le Club AccorHotels. Promocja nie dotyczy pobytów w niezależnych hotelach partnerskich programu Le Club AccorHotels. Pobyty nie mogą obejmować kolejnych okresów w tym samym hotelu.
4. Pobyt całkowicie lub częściowo opłacony za pomocą punktów Rewards lub jednego bądź kilku voucherów Le Club AccorHotels nie podlega tej ofercie i nie może zostać wliczony do liczby pobytów w ramach oferty.
5. Liczba dodatkowych punktów Rewards jest obliczana na podstawie statusu Classic, bez żadnego dalszego podwyższenia liczby punktów.
6. Oferta umożliwia członkom programu lojalnościowego Le Club AccorHotels i Accor Plus, niezależnie od ich statusu, otrzymanie maksymalnie 6000 punktów Rewards za pobyty w hotelach uczestniczących w programie Le Club AccorHotels na całym świecie. Pobyty w niezależnych hotelach partnerskich programu lojalnościowego nie są pobytami kwalifikowanymi w ramach tej oferty.
7. 2000 punktów Rewards = 40€ Biorąc pod uwagę, że przeliczenie punktów Rewards jest przeprowadzane w euro, kwoty w walutach miejscowych nie mają wiążącego znaczenia umownego i mogą ulegać zmianom. Kwota faktur opłaconych w walucie lokalnej poza strefą euro zostanie przeliczona na euro przed określeniem liczby uzyskanych Punktów według obowiązujących stawek. Kurs walutowy stosowany przez hotel w momencie wymeldowania (check-out) pochodzi z bazy danych „Multidevises” (baza danych z informacjami finansowymi oraz walutowymi banku Reuters).
8. Aby skorzystać z oferty, pobyt musi zostać zarezerwowany za pośrednictwem jednego z kanałów dystrybucyjnych AccorHotels (strony internetowe AccorHotels, aplikacje mobilne AccorHotels, centrala rezerwacyjna AccorHotels, hotele) lub w tradycyjnych biurach podróży wykorzystujących system rezerwacyjny GDS połączony automatycznie z centralą rezerwacyjną AccorHotels. Skorzystanie z oferty nie jest możliwe w przypadku rezerwacji pobytu u pośredników, tour operatorów lub poprzez internetowe biura podróży (takie jak Expedia.com, Booking.com itp.).
9. Numer karty programu lojalnościowego lub członka programu musi zostać przedstawiony w chwili dokonywania rezerwacji oraz w recepcji hotelu podczas zameldowania.
10. Punkty Rewards Le Club AccorHotels zostaną naliczone na koncie członka programu w terminie 10 dni od zakończenia pobytu w hotelu.
11. W ramach tej oferty, pobyt jest rozumiany jako pojedyncza (1) rezerwacja dokonana przez członka programu Le Club AccorHotels, niezależnie od liczby zarezerwowanych pokoi. Rezerwacja przez członka programu więcej, niż jednego pokoju będzie uważana za pojedynczy (1) pobyt.
12. Oferta nie może być łączona z żadnymi innymi bieżącymi ofertami lub promocjami i nie dotyczy grup. Jeżeli określony pobyt spełnia warunki kilku ofert, uczestnik programu otrzyma wyłącznie punkty Rewards z najlepszej oferty (czyli pozwalającej zdobyć największą liczbę punktów Rewards).
13. Oferta jest uzależniona od określonych warunków i dostępności. Ogólne warunki sprzedaży obowiązują w odniesieniu do taryf dostępnych publicznie, obowiązujących w każdym z hoteli.
14. W ramach jakiejkolwiek dotyczącej tej oferty korespondencji członka programu z centralami rezerwacyjnymi lub działami obsługi klienta AccorHotels należy zawsze podawać następujący numer referencyjny: „Im częściej wyjeżdżasz, tym więcej zdobywasz punktów”.

_________________
www.HotelSpotter.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL