Forum Hotel Spotter

Hotele, promocje, programy lojalnościowe.
Teraz jest 15 lip 2019, o 22:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 wrz 2015, o 21:08 
Offline

Dołączył(a): 18 lut 2015, o 22:53
Posty: 15
...anulowanie rezerwacji :)

Nie wiem czy to ich standardowa procedura, ale właśnie dostałem całkiem spoko deal. Mianowicie - ostatnio rezerwowałem sobie i bratu hotel w Barcelonie - wybrałem Holiday Inn City@22 bo mam jeszcze sporo punktów IHG. Niestety - za punkty był dostępny tylko jeden pokój, drugi trzeba było kupić za cash. Cena na IHG 89EUR, na Roomer - 90$, decyzja prosta - kupiłem na Roomerze. Zrobiłem rezerwację z możliwością anulowania. Roomer działa tak, że tak czy inaczej ściągają z karty kredytowej/debetowej kasę a jeśli anulujesz rezerwację to robią zwrot blokady na karcie kredytowej.

Tak się złożyło, że w piątek zdecydowałem się zmienić hotel w Barcelonie na inny, żeby wyrobić sobie punkty do obecnej promocji Accor Hotels. Anulowałem więc rezerwację na Roomerze. Dzisiaj otrzymałem maila z informacją, że po sprzedaniu całkiem sporej liczby danych osobowych dostanę 85$, bo po anulowaniu rezerwacji jest im bardzo przykro :)

Treść maila:

"Hi Kamil!

I'm Rebekah from the Roomer Customer Experience Team. I know that, unfortunately, you couldn't make your hotel reservation. I know that this time you couldn't make your hotel reservation but next time you'll be starting out on a great vacation. So I want to offer you $85* Roomer credit so you can start planning your next trip!

At Roomer, your experience is our Holy Grail – your feedback is really important. If there's one thing we could do better for you, please tell us! Send me a quick reply to this email with a short testimonial about you and your experience with Roomer, a photo of yourself and a link to your Facebook, Twitter or LinkedIn.

As soon as you send it over I'll transfer $85* Roomer credit that you can put toward your next trip with Roomer!

Much appreciated,

Rebekah
Roomer Customer Experience Team

*Credits apply to reservations of $100 or more, with a minimum payment of $20."


Nie mam problemu z tym, żeby wysłać im swoje zdjęcie, do Facebooka mam drugie lewe konto na swoje nazwisko do tego typu akcji więc aktualnie wysłałem im to, o co prosili i czekam na warunki tych środków - czy będą dostępne dla mnie tylko do końca września, czy może do końca roku, czy też bezterminowo. Jak otrzymam doładowanie konta dam znać jakie są warunki.

W każdym razie - jak dla mnie spoko oferta - rezerwacja za minimum 105$ i 85$ od Roomera :) Jeśli macie ochotę - sprawdźcie czy to standardowa procedura - spróbujcie zrobić jakąś rezerwację i ją anulować. Ja kiedyś nocowałem już poprzez Roomer w Sylwestra - tamten nocleg się odbył. Być może ma to wpływ na ich chęć przyciągnięcia mnie spowrotem, a być może każdemu anulującemu rezerwację dają właśnie taki wabik :)

_________________
http://www.micropr.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2015, o 17:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 19:40
Posty: 403
Lokalizacja: WAW
ciekawa sprawa, dzięki za info :)

_________________
www.HotelSpotter.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL